Din ce este facuta Dragostea?

Mereu m-am intrebat: din ce este facuta dragostea?
O alchimie care de cele mai multe ori ne da peste cap intreaga existenta, sau ne face sa traim la sublim.

Si totusi…

Atat de des credem ca frumusetea, instinctul, pasiunea, atractia sunt una cu Eros insusi… si, nu este asa.
Din ce esti facut TU, cel care ca un Zburator imi apari in vis si cu un zambet imi storci trupul care inca mai poarta cicatricile proaspete ale vietii…
De unde vii, TU, care esti si… atat de putin pari a fi ceea ce vad…
Ce vrei TU, cel care ma prinde de mijloc ca intr-o hora a genezei la facerea lumii… grau rosu in jurul nostru, peste tot…
Ei bine, din ce este facuta dragostea?
Iata albastrul de cer cu care-mi perturb modesta-mi existenta in drumul spre nemurire…
Si totusi, undeva TU, cel care trebuie sa ma indragostesti de tine, trebuie sa fii…
Am sa mai astept o clipa, cat se aprind luminile Londrei in noapte…

A.

Posted on 20 Noiembrie, 2009, in Ganduri neinsemnate, Thoughts. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. dragostea este facuta din urmatoarele ingrediente:
    15 % atractie
    20 % dragoste
    30 % incredere
    15 % intelegere
    10 % toleranta
    10 % reciprocitate😉

Lasă un răspuns

