Gitano

….alma libre… cu un sarut aprinzi luminile Pacificului peste mine…

Trupul despletit peste noapte tot timpul, rezemat de umarul meu, in care scrii cu grija taina! Nu te mai port pe chip, pe buze, incrustat ca o soapta intre dinti…

Te astept insa…

Camasa alba exorcizata de mirosul urmelor imi ataca pielea plapand ca intr-o vanatoare virtuala in care tu, eu, eu, tu, doua inimi rebele bat si se zbat in umbrele trecutului arzand un alt viitor…

Ma arde absenta cu care-mi patrunzi fiinta spre rasarit… adorm in trairea ce mi se prelinge pe sira spinarii ca un divin piton ascuns sub epiderma fierband… purtand inca vraja! Necuprinsul! Sfarsitul… sau ultimul INCEPUT langa tine…

Ah…

Usor, nu ma indeparta de campul cu maci rosii in care orasul se imbraca de sarbatoare…

Rosu de revedere mereu… rosu de strangere de mana cu pulsul zvacnind in imbratisare! Rosu de tine… Rosu de mine…

Desfa-ti pulpele glorioase, pieptul maret ca de razboi, tu, care porti infernul in oase.. tu care nu ma ierti nicicand…

Poarta-ma spre nestiut atunci cand desenezi lumi noi.. iar cu usoara frica incheitura mainii incatuseaza-o in supremul legamant!

Ah.. asa… usor… Ah…

Posted on 3 Noiembrie, 2009, in Mix. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

