Note #7

Ce zi plictisitoare… cred ca starea asta mi se trage de la vremea ploioasa si de la oboseala acumulata in ultimele zile. Asa ca, azi voi sta pe-acasa si ma voi relaxa.

Am scapat de examene si proiecte, totul a trecut ok… ca de obicei, ca nu degeaba sunt perfectionist si ambitios [asta o zic asa, sa ma laud :)].

Ce sa va mai povestesc… am alergat mult de tot in ultimele zile, am avut multa treaba dar asa cum mi-am planificat, am terminat cu succes. Astept nerabdator vacanta; am in plan o iesire de cateva zile; sper sa nu mi se iveasca ceva si sa nu imi pot respecta dorinta, ca as fi foarte dezamagit. Altceva… nimic prea interesant.

Pana data viitoare, aveti grija de voi!

Posted on 15 Aprilie, 2008, in Notes. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

