Note #7

 note-_7.jpg

Buna dimineata!

Iata ca azi e o noua zi, mai frumoasa decat precedentele… e soare si e caldut afara. Parca ai alt chef de viata cand vezi ca iti zambeste cineva🙂

Stateam si ma gandeam aseara… cum poate cineva sa fie atat de posesiv incat sa iti impuna anumite lucruri care tie nu iti plac si nu isi au rostul…?! Multe lucruri faci din dragoste sau din placere. Daca nu le faci pentru sufletelul tau, le faci pentru cel pe care il iubesti; si totusi…

Dar… sa nu vorbim despre asa ceva ca nu e potrivit🙂

Azi nu prea am program; lenevesc prin casa pana dupa-masa, iar apoi voi trece pe la scoala; in rest… nimic nou; inca nu m-am hotarat daca in weekend sa merg sau nu acasa, depinde de mai multi factori; dar daca stau si ma gandesc putin, imi dau seama ca duminica seara voi fi obosit dupa drumul pana aici si … de luni incepe o noua saptamana; mai vedem…

Ma streseaza lumea cand ii aud „vai… vin Pastele… cata treaba mai am” sau „trebuie sa ma apuc de curatenie mare inainte de Paste, dar nu am niciun chef”… Ce sa zic… imi vine sa rad si totodata mor de nervi… De parca Pastele e ceva urat… sau ai trai in mizeria mizeriei si de Sarbatori strangi putin prin casa…

Pana data viitoare, aveti grija de voi.

Posted on 3 Aprilie, 2008, in Notes. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

