Note #6

 Ziua buna, dragilor!

De cand nu v-am mai scris, multe s-au mai petrecut… dar nu voi sta acum sa le iau pe fiecare in parte; cert e ca in fiecare zi si din fiecare intamplare, invat lucruri noi.

Azi credeam ca ma voi trezi devreme, sa apuc sa fac acea baie relaxanta de 2 ore de care nu am avut parte in ultimele zile; dar, spre tristetea mea, abia am reusit sa ma trezesc pe la 12 (nu uita ca s-a schimbat ora… deci, m-am trezit la 11 – ora de iarna). M-am invartit putin prin casa, mi-am baut cafeaua (de pranz) si apoi am mancat; mare masa, mare, cu toata familia🙂

Acum ma odihnesc, iar mai tarziu voi iesi putin la plimbare daca nu va incepe sa ploua.

Am pofta de ceva dulce… si cred ca voi iesi sa cumpar un tort sau o tarta cu fructe. Initial ma gandeam sa o pregatesc eu, dar mai gandindu-ma o data mi-am dat seama ca e duminica dupa-masa si ar fi mai bine sa ma mai relaxez ca de maine incepe o noua saptamana… plina!

Acum va las si va doresc o dupa-amiaza de vis si pana data viitoare, aveti grija de voi!

Posted on 30 Martie, 2008, in Notes. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

