Note #4

 

Buna dimineata, dragilor!

 note4.jpg

Iata ca e marti dimineata si ma gasesc scriind aici. M-am trezit foarte bine, iar acum stau si savurez o cafea luuunga, cu mult lapte.

Azi nu am mare lucru de facut, voi iesi pe la magazine si spre seara mergem pana la tara.

Sunt putin stresat cu doua zile de nastere ce se anunta pt weekend si pentru care nu stiu ce cadou sa cumpar :-s; ma descurc eu cumva🙂

Zilele astea stateam si ma gandeam la perioada ce a trecut… ce am fost si ce am ajuns… Bine zicea cineva: „Uneori oamenii uita de unde au plecat!” Sper ca eu nu; constiinta da semne si imi cunosc limitele🙂

Daca in weekendul cu 8 martie am stat pe-acasa cu cheful in familie si cativa prieteni, ne gandim ca in weekendul ce urmeaza sa mergem undeva sa ne distram noi doi… inca oscilam intre un tur al Transilvaniei si o iesire pana in Austria.

Pana data viitoare, aveti grija de voi!

Posted on 11 Martie, 2008, in Notes. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

