Note #3 – Poveste de weekend

poveste-de-weekend-note3.jpg

Huh… cate am mai facut in weekend-ul acesta!🙂

A fost super-bestial! De vineri a inceput distractia, alaturi de persoana care, mai nou, imi insenineaza zilele astea ploioase. Am iesit in oras, ne-am plimbat si am povestit mult de tot. Apoi ne-am asezat la un restaurant, am mancat bine si am continuat seria povestilor fara sfarsit.  Pe la 1 am mers acasa si am adormit amandoi intr-o clipa. [momentele de pasiune se subinteleg de la sine]

Sambata a fost o zi putin mai agitata, in sensul ca am avut ultimul examen la cea da-a doua facultate. Am scapat si de sesiunea II de iarna! Dupa cateva ore de ingrijire proprie si personala :)) am dormit biiiiine de tot, aproape pana la 19. Seara am mers la niste prieteni, unde ne-am intins la povesti care mai de care mai siropoase si mai interesante. Am ajuns acasa cand se lumina… adica duminica dimineata pe la 7. Huh… ce mai noapte!

Acum sunt sfarsit si cred ca merit un somn luuung de tot, dar inainte de asta, mai am de vazut un film; sper sa nu adorm intre timp.

Noapte buna si o saptamana maxima!

Posted on 2 Martie, 2008, in Notes. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

