Pentru tine

pentru tine

Sunt mii si mii de cuvinte frumoase pe care cu siguranta meriti sa ti le spun, dar din pacate nu le stiu pe toate… din pacate nu pot atinge soarele sa ti-l daruiesc… nu-ti pot da nimic mai mult decat sufletul meu, gandurile mele…intreaga mea fiinta. Si daca iti spun ca te iubesc fara ca macar sa-ti fi intalnit privirea inseamna ca te iubesc pentru ceea ce esti, pentru ceea ce ma faci sa simt … sa fiu; pentru sufletul tau de aur, pentru tot ceea ce reprezinti in viata mea.

Posted on 31 Octombrie, 2007, in Pics, Thoughts. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Foarte frumoasa declaratia ta de iubire….cred ca e cea mai frumoasa declaratie pe care am auzit-o vreodata.frumoasa tocmai prin simplitatea ei.Sper ca persoana sa o merite…ai grija;ai un suflet bun si e pacat….

Lasă un răspuns

