Nokia A sau B?

Care telefon l-ai alege: A sau B ?

A:

B:

Astept raspunsul tau.

Posted on 16 August, 2007, in Questions. Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Mi-ar place A-ul (ăsta e pt bărbaţi, dacă nu mă înşel. zic asta deoarecere cred că are tastele mai mari), dar şi B-ul e drăguţ (ăsta e posibil să fie pt femei, pt că e mai finuţ).

  2. Niciunul, LG Chocolate – RUUUUULZZZZ

  3. Cu siguranţă B🙂 LG Chocolate nu e mare scofală, mai ales că LG nu e marcă dedicată de telefoane. Ăia de la LG fac de toate, în mare parte, deci Nokia cred că ar fi o alegere bună. Ai putea să te gândeşti totuşi şi la un Sony Ericsson.😉

  4. mie imi place varianta A….si cum a zis si ccornelia si sony ericsson e bine..;)..bv cornelia…chocolate..e fumat…:|..pa:-J

  5. CoZzTy FeRRaRy

    MiAR placea mai mult A.este de barbati .dar totusi sunt frumoase amundowa.

  6. eu zic A. e un tel foarte bun ti-l recomand. lg chocolate nu e un tel rau , eu am j nu mi se pare a fi de proasta calitate…;)

  7. As alege b pentru ca deja pe A il am. Oricum stiti cum se zice. Sunt doua tipuri de telefone in lumea asta: Nokia si restul😉

  8. soper mega ultra cool:X:X

  9. A. E super bun.
    De asta am eu.:)

  10. A. vreau si io

Lasă un răspuns

