Acum… sau mai devreme

 

Te astept, iubita mea; ia-ma si alatura-ma celor multi. Sunt nerabdator sa mi se infiga in creier puterea uitarii si a eternitatii. Rece, intuneric si o lumanare imi doresc; adu-mi-o!

Din rasputeri imi doresc, acum mai mult decat oricand, sa devin inexistent si lipsit de gandire. Sterge-mi gandurile si amintirile frumoase ale tineretii mele. Fa-ma sa uit.

Picatura rosie cade in marea mea de lacrimi. Se pierde si se reface. O mixtura de sentimente si emotii ma cuprinde. Nu te pot atinge; chiar de esti aproape, eu la fel de departe te simt ca si mai demult; inainte sa te fi avut.

Ai plecat fara sa ma anunti. Ai plecat devreme… mult inainte de rasaritul soarelui sau al lunii. Nici nu am apucat sa cresc si deja te vreau inapoi. Fie-ti mila de mine si fa-ma al tau.

Acum… sau mai devreme.

Posted on 16 August, 2007, in Thoughts. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. ma bucur ca acum ai gasit un suflet care sa te faca fericit si care sa iti ofere o dragoste curata, lipsita de „mizerii”si”rautati”…imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat inainte….nu meritai acele clipe triste si pline de lacrimi, pentru ca ai un suflet bun.dar acum e important ca esti fericit, atat tu cat si ea.ma bucur pentru voi.

  2. @ Andrei: Citeste cu atentie… unele cuvinte sau formulari iti vor da raspuns la starea mea. Nu e tocmai cum crezi tu.
    Oricum, multumesc de vizita.

  3. Interesant… Puteai sa asezi textul si in versuri!

Lasă un răspuns

