Rimini – part one

 

Dupa un drum de vreo 1300 km cu oprire la Budapesta, Parndorf si Viena, am ajuns in sfarsit la Rimini. Mare caldura, mare – erau in jur de 39 grade C si nimeni nu se agita precum in Romanica, la nici 35. Ajuns la hotel, domnul de la receptie nu intelegea de ce am voucher si de ce am platit in Romania; nu vorbea nici engleza, nici maghiara, daaaaaar nici italiana [huh… mi-a dat batai serioase de cap treaba asta]; era de prin Spania; am reusit intr-un sfarsit sa ma inteleg cu el cu putina mea limba spaniola pe care o stiu. Mi-a intins gratios un card de acces in apartamentul 46 si m-a indrumat spre lift. Dupa ce am urcat pana la etajul 4 cu un lift din sticla al carui pereti formau un acvariu cu pesti foarte colorati, am inspectat locul in care urma sa imi petrec cateva zile bune; am fost placut surprins sa vad ce bine arata apartamentul si cat de bine dotat era; aveam chiar si sezlonguri pe terasa [sa nu uit sa iti spun ca aveam o terasa imensa; cam cat living-room-ul], marchiza, bar si… o priveliste superba la mare.

 

Cam asa au decurs primele zeci de minute; apoi am trecut la desfacutul bagajelor si aranjarea hainelor in dulap; un dus rapid si … pe terasa la un cocktail.

 

Te las… imi termin bautura si ies la o plimbare.

 

Dupa-amiaza ne vedem pe plaja.

Posted on 28 Iulie, 2007, in Day by they and fight by night, Informative, Real life. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

