Have a nice holiday!

Dragi tovarasi si prieteni,

Plec in vacanta! Am aflat astazi ca de sambata viitoare am cazare la Rimini, la un super-hotel. Sunt dornic sa plec, sa las in urma [macar pentru o perioada] toate mizeriile si tot raul care mi s-a intamplat; asta nu inseamna ca acele clipe frumoase pe care le-am trait nu singur, nu le voi lua cu mine.

Aveti aici o poza cu hotelul unde imi voi petrece o saptamana.

In afara de acea saptamana din Rimini, voi mai ajunge pe la Roma [unde mi-am propus sa vizitez Vaticanul din nou, Fontana di Trevi si … vad eu, ca doar nu ma voi plictisi pe-acolo], Florenta si Venetia [ador gondolele venetiene] iar venind spre casa voi mai „acosta” si prin Viena [sa nu uitam de outlet-uri de ex. Parndorf] si Budapesta [orasele mele de suflet], ca doar asa e frumos.

Voi mai posta pana plec si poate si de acolo daca voi avea timp.

Pe curand!

Posted on 19 Iulie, 2007, in Informative, Mix, Pics, Real life. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. vacanta relaxanta si distractie placuta! 😉

  2. Ma bucur pt tine…

Lasă un răspuns

