Cu dedicatie,

Emotia intalnirii e maxima. Te zaresc din departare, venind spre mine cu pasi repezi. Surasul tau, buna dispozitie, tu, ca persoana, ma faci sa ma simt deosebit. Te simt foarte aproape, vreau sa nu te pierd. Imi dai o stare de bine, de relaxare, de caldura si iubire. Ce mi-as putea dori mai mult…
Zilele trec, te vad din ce in ce mai des, ma simt tot mai aproape de tine si de inima ta. Ne dorim sa apartinem unul altuia.
Te caut, ma cauti. Ne gasim. Suntem.
Te caut.
Dar se pare ca eu pentru tine nu mai exist; insa flacara iubirii in sufletul meu nu s-a stins. Si va arde vesnic. Esti ceva special pentru mine, nu te voi uita niciodata. Timpul nu va asterne praf peste amintirea ta, pentru ca niciodata nu vei deveni pentru mine o amintire. Ci vei trai mereu prin mine, prin dragostea care o simt in continuare pentru tine.
Desi uneori stau si ma intreb… de unde atata loc pentru atata iubire?! Chiar merita acest om atata atentie din partea mea?! Eu nu mai semnific de multa vreme ceva pentru el, insa eu, din “constructie” sunt diferit. Si de aceea uneori sunt gresit inteles. Este marea mea frustrare. Marea problema. Putini gandesc asemeni mie, dar si mai putini actioneaza si reactioneaza ca mine.
Bucuria intalnirii nu o pot uita, desi uneori doresc sa mi-o sterg din memorie. La momentul respectiv credeam ca esti ceva bun pentru mine, dar cu timpul mi-am dat seama de marele dezastru care s-a petrecut intr-o zi nenorocita cand te-am cunoscut. As da timpul inapoi, sa indrept greseala de a te fi cunoscut. As face orice pentru asta, dar din pacate sau uneori spun, din fericire, nu este posibil. Cred in faptul ca fiecare experienta ne invata. Si cred, ca si din faptul ca te-am cunoscut, am invatat ceva. Anume faptul de a nu servi pe tava totul. Si voi invata sa fiu multumit cu ceea ce am obtinut luptand; si nu cu ceea ce am primit.
“Iubirea… inseamna cand nu esti trist” era o replica dintr-un film… in parte sunt de acord cu acest fapt, insa daca nu cunosti tristetea, se pare ca nu existi. Deci nu poti iubi. Deci e ceva fara sens. Pe de alta parte, iubirea iti da putere, iti da aripi sa zbori deasupra a tot ceea ce ti-a umbrit zilele de pana atunci. Tu ce parere ai? Are rost sa iubim? Ce inseamna de fapt iubirea?
Emotia revederii este vie inca in sufletul meu. Nu imi puteam imagina sa reactionez astfel; credeam totul mai simplu si mai superficial. Simteam un amestec de bucurie a revederii, amintiri placute si neplacute, o iubire apusa si sentimentul de respingere. Nici pana azi nu imi dau seama de ce am ajuns sa te iubesc atat de mult. Tipul a trecut dar iubirea nu s-a stins. Insa a ajuns la un moment in care nu se mai poate intoarce. Un sentiment pur, care exprima frumusetea din adancul sufletului, s-a alterat intr-o clipa. Repet: nu s-a stins; arde inca, si va arde mereu; dar fara sens.
Iubirea imposibila…
Nu e un regret, e o aducere-aminte a tot ceea ce parea minunat. Ceva care se credea a fi indistructibil si infinit. Insa timpul, prin cunoastere, a scos la lumina toate lucrurile mici sau mari, ascunse in mintea si inima celuilalt. Din pacate nu au iesit la iveala lucruri, ganduri, fapte sau idei stralucitoare; pentru omul mediocru ar fi totul perfect, insa eu cred ca pentru cei care au minime pretentii si se conduc dupa minime principii morale si nu numai, este insuficient.

Dedicat unei persoane dragi mie, pe care nu o voi uita niciodata.

Posted on 26 Martie, 2007, in Thoughts. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. e foarte frumos scris dar nu se vede poza😉

  2. Mda… e scris din suflet, iar cum sentimentul e unul pur, nu are ce sa nu fie frumos.
    Sorry, dar poza e ok.

Lasă un răspuns

