Circle of Life

scop: gasirea unei fiinte cu care sa dezici sa te casatoresti si langa care sa fii hotarat sa ramai pentru totdeauna, indiferent daca peste cativa ani o sa va mai placeti unul pe altul sau nu. De ce ai ace asa ceva? Ca sa poti avea copii, sa-i tii in viata, sa-i inveti ceea ce trebuie sa stie astfel ca intr -o zi sa aiba si ei copii, si totul sa continue. Si sa nu-ti aflii o clipa de liniste pana cand nu vei avea nepoti, multi, pentru ca atunci vei sti ca neamul tau nu s-a stins, influenta ta va continua. Egoits, nu-i asa? Doar ca nu e egoism, pentru asa ceva exista viata. E singurul lucru care aduce cuiva fericirea. Toate celelalte – victorii, realizari, onoruri, cauze – aduc numai clipe trecatoare de placere. Dar sa te legi de o alta persoana si de copiii pe care ii aveti impreuna, asta e viata. Si nu poti sa faci asa ceva daca in centrul vietii tale se afla ambitiile. Nu vei fi niciodata fericit. Nu va fi niciodata destul, chiar daca ai conduce lumea.

efect: casatoria si copii nu iti aduc decat durere. si atunci, unde e bucuria? asta nu pricep eu.

concluzie: durerea e bucurie. am pe cineva pentru care sa sufar. Tu pe cine ai? Am pentru cine sa sufar. Asa crezi tu. Toata lumea crede asta, pana cand primeste un copil. Abia atunci stii cum e sa fii prizonier al iubirii. Cum e sa ai pe cineva a carui viata e mai importanta decat a ta.

comentariu: desi nu am spus niciodata cu voce tare, intotdeauna am stiut ca nu ma voi casatori niciodata, ca nu voi avea copii…si acum imi doresc sa nu fie asa …

adaptare dupa Orson Scott Card – umbra hegemonului. si blogul acesta si cel anterior, si cel care urmeaza vor avea insertii, adaptari si citate din ceea ce citesc acum. sunt simple notite a ceea ce am descoperit, a ceea ce cred ca se suprapune tiparului dupa care am fost croit. in plus, aici mi-am intalnit un prieten. asa cum in real life, am dat peste un superhero. enjoy my alter-world.

fIsh

Posted on 24 Martie, 2007, in Thoughts. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

