Dincolo de…

Dincolo de pasiune, dincolo de asteptari simt un gol. Oare ce se ascunde dincolo de acel gol? Am fost lasat singur cand aveam nevoie de iubire, am ramas sa simt durerea si sa o ascund fata de cei in jurul meu. Am incercat sa gasesc fericirea, in zadar, m-am amagit nu exista nimeni, si nici nu a existat.
Mi-am inchis ochii si am viasat in culori. M-am trezit… si in vis traiesc, ma amagesc pe zi ce trece. Nu este. Nu stiu ce ar mai fi . . . Mi-e greu, dar zambesc, imi ascund lacrimile, imi ascund durerea. In interior plang. Sunt lasat in voia sortii si ma las purtat de val si simt cum neantul ma arage si simt ca ma va inghiti.
Lacrimile mi-au secat, privesc in gol la monitorul calculatorului si visez, visez la zilele ce au trecut si pe care le-am lasat sa se scurga prin mainile mele.
Sunt singur . . . sunt eu insumi . . .

www.urbanreality.wordpress.com

Posted on 21 Martie, 2007, in Day by they and fight by night. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

