Noaptea

Ascultam cerul si luna

Cum canta in lumina ochilor mei tristi

Caci te-am gasit pe tine in viata altora

Si singuratatea mea, iar m-a coplesit…

 

 

Am coborat in adancuri de ape incercand sa te gasesc

In zadar am trait o viata

Si am sperat de o mie de ori

Caci zarurile au fost aruncate cu mult inainte de a ma scufunda

 

 

Viata e o moarte lenta

In drumul in care ne cautam pe noi insine

Si nu reusim sa facem cu noi decat o groapa

Ingrosand balegarul acestui pamant.

 

 

Plansetul iubirii vine ca un fur, in nestire,

Iar viata se topeste in suflet

Caci iar iti ascult glasul dulce

Si simt cum imi curge inima prin vene!

 

 

 

Nov. 2006

Posted on 11 Noiembrie, 2006, in Poems & Stuff. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. prea tare ..:)marfa..bv cui a scris o..

Lasă un răspuns

