Ganduri

Nici n-am putut spera

Ca se va intampla, sa-mi aud gandul

Venind de la tine… de departe

Cu trenul accelerat

Si,desi a facut 12 ore

Vocea ta era limpede si plina de viata

Si te priveam lung…

 

Nopti intregi am vorbit

Si ne-am contopit… in iubirea noastra

Parca uitam sa mai si fac micul dejun

Si sa mananc fructe…

Caci tu esti mai dulce

Si plin de alcool

Si speranta!

 

Mi-ai sters lacrimile cu sarutul tau

Si am uitat ca afara ploua cu galeata

Caci zambetul mi-a umplut fata

Si inima mi-a reparat-o mai bine decat un chirurg experimentat…

 

Esti in mine,

In vis si in soapta

Si nu ma parasesti

La fiece pas eu il fac…

 

C

Posted on 6 Septembrie, 2006, in Poems & Stuff. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

