Dezamagit

Ai ajutat vreodata pe cineva? Ai facut ceva pentru bunastarea altuia? Ai simtit vreodata acea satisfactie dupa ce ai facut o fapta buna?

Da… cu siguranta; insa e dezastruos sa simti pe propria-ti piele dezamagirea cauzata de neputinta.

Gandeste-te cum e sa vrei sa faci ceva, dar sa nu poti…

Aceste stari, repetate la nesfarsit, te descurajeaza; iti dau acea stare in care nu mai ai pofta sa faci nimic. Cum ne putem „pacali” si sa nu cadem intr-o astfel de capcana?

Sa vedem partea buna a lucrurilor; sa fim multumiti cu cat facem (dar sa fim convinsi ca ceea ce am intreprins este tot ce putem mai bun).

Posted on 13 August, 2006, in Real life. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. nu e chiar asa…daca toti ne-am multumi cu cat am putea sa facem ce s-ar intampla cu lumea asta…am trai intr-o lume de etichetati, fiecare dupa posibilitati…

  2. Da, de multe ori m-am simtit neputincioasa. Prieteni care aveau clar nevoie de ajutorul cuiva si nu stiam daca eu eram aceea. Nici macar daca puteam face ceva pe termen lung pt a le readuce bucuria in viata de zi cu zi.

    @capstan: perseverenta, nu?😛

Lasă un răspuns

