08-2006AD

Iata-ne in a VIII-a luna din 2006 AD. Este vremea inventarului pentru unii. Numaram ceea ce am realizat de anul trecut pana acum. Pentru unii nu e suficienta o zi intreaga, insa altora le ajunge o secunda. Ce e mai important pe lumea asta: o sumedenie de realizari in toate planurile, dar fara implinire sufleteasca si implicit fara fericire si liniste sufleteasca, sau o singura realizare: iubirea…?

Zilele trecute stateam si ma gandeam… „am facut atatea lucruri in anul acesta, insa tot nu sunt multumit; de ce oare?” si tot eu mi-am si raspuns… insa cred ca e prematur sa il recunosc. Mai am nevoie de putin timp… aman recunoasterea propriei neimpliniri. O fi bine sau nu, e decizia mea.

Cert e faptul ca mai sunt zile multe pana in 2007, si planurile mele nu s-au epuizat. Sunt bucuros totodata ca numarul lor este in continua ascensiune logaritmica.

Am alaturi de mine putini oameni adevarati; majoritatea sunt asa doar, „de umplutura” si mi-am propus sa renunt la ei. Nu imi folosesc la nimic. Sunt cei care ma paraziteaza; deci nu am niciun folos [sa nu ma intelegi gresit; nu sunt omul care profita de pe urma celor apropiati, insa nu imi convine ca acestia sa profite de pe urma mea]. Nu imi place sa traiesc in „simbioza unilaterala”. M-am saturat sa fiu luat drept prost. Chiar daca am parut a fi asa, am facut-o cu propria stiinta; nu voiam sa le retez elanul celor multi de a se simti ei insisi; de a-si manifesta prostia si taranimea din ei. Sunt cazuri suficient de multe, iar cei care trebuie, sper sa se simta.

O ploaie acida sa spele toate creierele ruginite! Sa indeparteze tot „vechiul” si sa ramana „noul”, adica prezentul si viitorul.

Posted on 1 August, 2006, in Thoughts. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. mda.. o schimbare majora si poate binevenita. succes

Lasă un răspuns

