InTransition

 

„am cautat adanc in sufletul meu si am gasit liniste….am scos pumnalul ce ieri mi-a intunecat vederea si gandurile…am zarit un cer albastru si calm…am simtit o adiere calda pe obrazul meu…m-am linistit…am gasit rabdarea vazand un copil ce nu se grabeste sa creasca…jucaus si zambitor la orice gest…

acum astept rasaritul nostru…ma intind dupa soare incercand sa il aduc mai aproape de noi…dar nu…nu il grabesc…ii acord tot timpul din lume…si ma aude…si imi sopteshte ca va veni…in curand….dar cat de curand nici el nu stie….

mi-e dor….atat pot sa spun…mi-e dor de o raza de lumina…si zambesc…inca mai am puterea sa o fac…si inca mai am puterea sa imi spun ca totul va fi bine…oricum ar fi… […] „

InTransition

 

 

Posted on 21 Iulie, 2006, in Day by they and fight by night. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

