Parcare pe care

Semnalizez dreapta si parchez langa bordura. Imi iau lucrurile de pe scaunul de alaturi, si cobor din masina. Operatiunea dureaza un minut si opt secunde, timp in care din blocul in fata caruia am oprit iese ca un tsunami un domn artagos. „Mi-ati ocupat locul de parcare„, imi spune, si se infige in asfaltul din fata mea ca un arac. Imi explica apoi ca nevasta-sa e plecata cu masina, dar ca vine imediat si el nu vrea ca ea sa se rataceasca, mititica, pe strazi, cautand un alt loc unde sa traga pe dreapta. Eu raspund, nervos, ca locul de langa bordura nu apartine nimanui, ca nu poti plati la primarie pentru a primi drept de utilizare exclusiva a unei halci de sosea. (Decat daca te cheama Cocos, este barbatul Elenei Udrea si capeti la licitatie firma Dalli). Ma aproba scarbit si-mi intoarce spatele. Sunt gata sa ma proclam invingator la puncte, dar individul se-ntoarce si ma intreaba, asa, carevasazica intr-o doara. „Auzi, domnule, modelul asta de Volkswagen are patru roti de rezerva?” Si atunci ma razgandesc si nu-mi mai arog victoria. Mai bine parchez mai in aval…

Posted on 4 Iulie, 2006, in Real life. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Obrazul subtire… cu cheltuiala se tine. Ai VW, suporti consecintele, materiale sau ne. Calca-i pe bataturi si musca-i de varice pe acesti tataitzi expirati cu Dacii 1300. Rablele lor n-au intrat inca in programul maret de innoire a parcului auto?

  2. Ufffffff… Ce vreau eu sa scot in evidenta, si asupra carui fapt te opresti tu …
    Era vorba de spirirtul razbunator ieftin pe care il are omul simplu. Cum naiba sa nu se gandeasca omu’ ala sa imi faca ceva rau, cand nevasta-sa avea o amarata de Dacie … sa-i fi fost chiar asa ciuda pe mine?! Data viitoare il voi intreba.

Lasă un răspuns

