Mister

Nu exista foc…”

"Lacrima se coboara incet peste buze, le umezeste ca-ntr-o sarutare plina de drag a Iubirii
iar gura mi-a prins a canta,
un cantec nou
nou,
de bucurie ca m-am prins intr-o hora, hora a magiei Dragostei
care m-a acaparat, m-a ucis si m-a inviat… dar nu mi-a invins sufletul
istovit de cautari prin bezna lumii de azi…

si atunci am deschis ochii si am privit!
Lumina mi se arata in fata… si parca-i si simt gustul pe limba
Si ma imbie sa patrund cu inima adevarul tainic al altui suflet
Pe care vrea sa mi-l ofere cadou…

n-as putea accepta nimic fara lupta,
nici chiar durerea,
chiar si pentru ea a luptat
cu indarjirea,
si doar asa am simtit cu-adevarat ce inseamna sa lupti pt inima, cuget si duh…

iti simt bratele patrunzand cald inima mea
cea impunsa cu sabii
si sarutul parintesc pe frunte devine parca o poarta spre cer, spre inaltele ceruri
in care doar tu ma poti duce prin sufletul tau…."

Thx2Clau

Posted on 24 Iunie, 2006, in Day by they and fight by night. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Prietene, tu ai nevoie de o pagina literara nu de un blog. Oricum ,felicitari pentru poem. Mi-a placut.

  2. Cenaclul Flacara reloaded or smth? Sa vina Paunescu sa dea premiile! Chiar, pe unde e asta? Ca nu am mai vazut/auzit nimic de el…

Lasă un răspuns

