O zi torida de iunie

E ora pranzului… toti misuna pe strazi si prin intersectii precum furnicile inainte de ploaie. E caldura mare… mercurul se dilata si urca in termometru indicand vreo 34ºC. Ce n-as da sa fiu in casa, la umbra peretilor rosii, adapostit in aerul frigorific de 18ºC.
Insa mi-am facut de lucru… tocmai acum, am iesit sa ma intalnesc cu cineva…
Agitatie pe terasa, locuri nu prea erau, toti cu rezervari si telefoane.
Intr-un final ni se onoreaza comanda, servim si plecam… fiecare in treaba lui.
Pe drum spre casa, ma cufund intr-ale mele, ma gandesc si ma tot gandesc, si nu ajung la nici o concluzie.
Imi pun intrebarea: de ce ?
E o intrebare care mi-am pus-o de multe ori, si la care dupa lungi perioade de meditatie, am gasit un raspuns; poate nu tocmai cel mai bun … dar a fost al meu.
Aaadik tot al meu.

Posted on 20 Iunie, 2006, in Real life. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. Faina poza si noul template😉

  2. Thx
    Nu e ceva deosebit, e ceea ce am gasit.
    Nu sunt multumit de wordpress, poza nu apare in intregime si nu stiu de ce.

  3. Te rezolv cu cont nou pe un server …. U know… U deserve more.:-)

  4. Multumesc anticipat.
    Deja nu il mai suport nici pe asta…

  5. „De ce?” Este si intrebarea mea favorita. Daca am fi perfecti, nici nu ar mai exista… Nu?

  6. Cam asa…
    Desi daca stau putin sa ma gandesc, poate ne-am intreba ‘de ce’ iese totul perfect; asta in cazul celor cu suficienta materie cenusie la mansarda.

Lasă un răspuns

